Najnowsze wydawnictwo holenderskiej formacji Flamborough Head jest kompilacją i tradycyjnie już ukazało się nakładem polskiego Oskara. Rzecz zawiera różne rarytasy, które nie znalazły się na oficjalnych wydawnictwach grupy, tylko na wszelkiego rodzaju składankach oraz tzw. tributach dla innych artystów. Są też nigdzie nie opublikowane nagrania koncertowe.
Całość zaczyna Bless The Wings, kompozycja, którą artyści nagrali w 2005 roku na płytę Higher a Higher – A Tribute To The Moody Blues. Ciekawie słucha się tej melodyjnej, ciepło brzmiącej piosenki z żeńskim jednak wokalem, tym bardziej, że Holendrzy nadali jej swój szlif i uczynili dłuższą od zamieszczonego na Keys of the Kingdom utworu. Na krążku jest jeszcze jeden hołd, tym razem dla The Flower Kings. Utwór Blessing Of A Smile trafił na wydawnictwo A Flowers Full Of Stars z 2011 roku. To dwu i pół minutowy instrumentalny drobiażdżek, który pierwotnie znalazł się na płycie Szwedów zatytułowanej Rainamaker.
W latach 2008 – 2010 fiński magazyn Colossus wraz z francuską wytwórnią Musea wydał trzy 4 - płytowe boksy, na których progresywne zespoły z całego świata muzycznie interpretowały Boską komedię Dantego. Na każdą z trzech części (Inferno, Purgatorio, Paradiso) holenderska formacja przygotowała nowe kompozycje – odpowiednio: Canto IX, Canto XXI i Canto XXXI. Dzięki tej kompilacji fani grupy mają te muzyczne perełki w jednym miejscu. Ciekawostką jest to, że na zarejestrowanym w 2008 roku Canto IX gościnnie zagrał z zespołem Hans Spitzen, aktualny gitarzysta formacji.
Kompozycje Flamborough Head trafiały również na „kompilacje – reklamówki” wytwórni Cyclops, w stajni której niegdyś grupa była. Mamy tu zatem koncertową wersję Mantovy - jednego z moich ulubionych utworów FH - pochodzącą z Cyclops Sampler 6 oraz na nowo opracowaną i rozszerzoną wersję Limestone Rock z 2002 roku, która trafiła na Cyclops Sampler 5.
Są tu też nagrania koncertowe zarejestrowane na organizowanym przez zespół w latach 2007 – 2011 festiwalu ProgFarm. Z niego pochodzą utwory Year After Year oraz Corrugated Road. Szczególnie to drugie nagranie, które pierwotnie trafiło na demo Bridge To The Promised Land, jest sporym rarytasem, bowiem wykonał je pierwszy skład grupy, z Siebereinem Schaafem na wokalu i Andre Centsem na gitarze. Jest też na Shreds Of Evidence świeżo zarejestrowane w 2015 roku na festiwalu ProgFrog nagranie The Trapper. No i jeszcze spora ciekawostka w postaci utworu Rixt Fan’t Oerd nagranego na rocznicową składankę holenderskiego portalu Progwereld.
Całości nie ułożono chronologicznie, co sugeruje, że zespołowi zależało na pewnej spójności materiału. I faktycznie, słucha się tego jak kolejnego krążka Flamborough Head w charakterystycznym dla nich neoprogresywnym stylu. Z niespiesznym tempem, głównie żeńskim wokalem, solowymi partiami gitary, instrumentów klawiszowych i fletu, oraz z ciepłą melodyką. Nie wszystkie nagrania mają podobną brzmieniową jakość, co oczywiście w tego typu produkcjach nie jest zaskoczeniem, niemniej rzecz ma dosyć jednolity wymiar.