3 listopada do sklepów trafił "Brutus Syndorme" nowy album CETI wydany dla Metal Mind Productions i tak jak zawsze w przypadku zespołu Grzegorza Kupczyka działania premierowe i sama promocja ma bardzo szczególną oprawę. Zapowiadały album dwa teledyski - pierwszy zrealizowany do utworu zatytułowanego "Wizzards of the Modern World" i drugi utrzymany w modnej dziś formule "lyric video " obraz stworzony został do utworu "Game of Love". A to nie koniec, gdyż CETI przygotowało również dwa single, na pierwszym z nich znalazł się ww. klip do "Wizzards Of The Modern World" oraz dwie wersje audio utworów "Game of love" i C.e.t.i.a ,które są nawiązaniem do pierwszej legendarnej już płyty grupy CETI "Czarna Róża", gdzie po raz pierwszy pojawił się ten utwór. Jego nowa aranżacja po polsku i po angielsku to jedna z perełek jakie CETI przygotowało w związku z premierą nowej płyty i z okazji 25-lecia formacji, które przypada właśnie teraz.
Tytuł pierwszego singla to "Ceti A.D.2014". Wersje polska "Ceti" i jej wersja angielska zatytułowana "Game of Love" nie pojawi się na płycie a jedynie na singlu, który zdobyć można tylko na koncertach zespołu. Drugi z singli ukaże się już niedługo po premierze "Brutus Syndrome", jako bonus do płyty a będzie nosić tytuł "Killling Time". Drugi singiel zawierać będzie dodatkowo pewną interesującą niespodziankę dla fanów. Te wszystkie działania promocyjne ostatnio jeszcze wsparła radiowa premiera wyjątkowej ballady CETI z nowego albumu zatytułowanej "Sometin'more" a w tych dniach pojawił się również w mediach kolejny utwór "The Song Will Remain" z nowego albumu.
Źródło: M-ART