ArtRock.pl - Progressive & Art Rock w sieci!
Ten serwis korzysta z plików Cookies i podobnych technologii. Dowiedz się więcej » | zamknij
 
- 24.11 - Warszawa
- 24.11 - Kraków
- 24.11 - Gdynia
- 29.11 - Olsztyn
- 24.11 - Wrocław
- 26.11 - Kraków
- 27.11 - Poznań
- 24.11 - Katowice
- 24.11 - Piekary Śląskie
- 24.11 - Kraków
- 24.11 - Białystok
- 27.11 - Rzeszów
- 28.11 - Lublin
- 29.11 - Kraków
- 01.12 - Warszawa
- 25.11 - Poznań
- 26.11 - Kraków
- 26.11 - Warszawa
- 30.11 - Warszawa
- 30.11 - Kraków
- 30.11 - Sosnowiec
- 03.12 - Gdańsk
- 04.12 - Wrocław
- 05.12 - Kraków
- 06.12 - Warszawa
- 04.12 - Poznań
- 05.12 - Warszawa
- 06.12 - Kraków
- 07.12 - Szczecin
- 06.12 - Kraków
- 06.12 - Jarosław
- 07.12 - Dukla
- 07.12 - Warszawa
- 08.12 - Warszawa
- 11.12 - Katowice
- 18.12 - Wrocław
- 01.02 - Warszawa
- 04.02 - Kraków
- 09.02 - Warszawa
- 21.02 - Gliwice
 

Aktualności

29.05.2013 10:26 - Mariusz Danielak

Tony Clifton Presents: Protoplasta, Alhena, Fain, Second Chance

Tony Clifton Presents: Protoplasta, Alhena, Fain, Second Chance

Tony Clifton Presents to seria koncertowa promująca ambitną twórczość artystyczną. Na wydarzeniach organizowanych pod tym szyldem zwolennicy grania na żywo będą mieli okazję zobaczyć ciekawe i obiecujące „pozamainstreamowe” projekty muzyczne. Pierwszy z serii koncertów odbędzie się 8 czerwca w bydgoskim klubie Estrada (ul. Dworcowa 51). Na deskach klubu pojawią się formacje Protoplasta (Isme), Alhena, Fain i Second Chance.

Oto jak piszą o tym wydarzeniu organizatorzy: Startujemy z pewną akcją - cyklem koncertowym, który ma wspomóc lokalne działania scenotwórcze. W ramach koncertów tej serii pojawiać się będą w naszych okolicach różnorakie dziedzinowo zespoły z kręgu tych ciekawszych, acz nie koniecznie zbyt znanych. Ich występy wspomagane będą przez lokalne twory dźwiękowydawcze, a wstęp na koncert będzie kosztował symboliczne 10 pln. Cała akcja kierowana jest głównie w środowiska młodzieżowe - czyli szkoły średnie i uczelnie, a jej celem ma być budowanie świadomości koncertowej wśród potencjalnych frekwencjodawaczy. Konkretniej, szerzenie zrozumienia, że można uświadczyć fajny koncert nie tylko, gdy przyjeżdża wszem i wobec znany podmiot artystyczny. Jednocześnie ma przyzwyczaić 'widownię' do tego, że za bilet wypada zapłacić, bo bez tego skazują wiele młodych zespołów na nie tyle niebyt, co powolną agonię, z reguły prowadzącą do wymarcia wielu obiecujących młodych artystów. Z założenia ma to w ciągu kilku lat doprowadzić do wzmocnienia lokalnej sceny i do większego uświadomienia muzycznego publiczności, z której stanem jak wiadomo jest tu mocno średnio. Stanem frekwencyjnym, uściślając. Jeśli nie macie nic przeciwko otrzymywaniu info o tychże wydarzeniach - wystarczy polubić profil akcji.

Więcej: Tony Clifton Art Agency

 

kolejne informacje:

Słuchaj nas na Spotify
ArtRock.pl RSS
Picture theme from Riiva with exclusive licence for ArtRock.pl
© Copyright 1997 - 2024 - ArtRock.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.