"To nie tylko od wielu lat jeden z najważniejszych partnerów handlowych Niemiec, lecz także innowacyjna gospodarka o dużej dynamice rozwoju" – podkreśla prof. Dieter Kempf, prezes federalnej organizacji branżowej BITKOM.
"Nasz wschodni sąsiad to atrakcyjny i wciąż rosnący rynek dla firm z sektora nowych technologii. Wzajemne kontakty handlowe przyniosą więc z pewnością wymierne korzyści wszystkim zainteresowanym."
Współpraca bilateralna na targach ma także na celu aktywizację przedsiębiorstw małych i średnich planujących ekspansję zagraniczną.
Polskie firmy zaprezentują swą ofertę w Hanowerze na ponad 3 000 m2 powierzchni wystawienniczej. Punktem centralnym pokazu kraju partnerskiego będzie stoisko główne zlokalizowane w hali 6. W targach CeBIT bierze udział ponad 150 przedsiębiorstw z kraju ze wszystkich czterech platformach tematycznych.
Na poprzedniej edycji imprezy z okazji do nawiązania międzynarodowych kontaktów biznesowych w Hanowerze skorzystały 74 polskie firmy.
Bilateralna inicjatywa networkingowa zostanie dodatkowo uzupełniona przez liczne wydarzenia specjalne i fora eksperckie z udziałem specjalistów z Polski i Niemiec.
Pozwoli to na jeszcze intensywniejszą wymianę doświadczeń i zacieśnianie międzynarodowych relacji.