Od 22 listopada do rąk czytelników w całym kraju trafiać będzie kolejny numer ogólnopolskiego miesięcznika branżowego „Rynek Muzyczny”. Tytuł będzie również kolportowany podczas warszawskich Targów „Co jest grane”. Od momentu pojawienia się zerowego, demonstracyjnego wydania czasopisma, stale rośnie grono czytelników dystrybuowanego w bezpłatnej prenumeracie magazynu.
– Zainteresowanie jest olbrzymie – mówi Paweł Boroń, redaktor naczelny „Rynku Muzycznego”. – Bardzo dziękujemy za wszystkie spotkania, telefony i maile. Cieszę się z tak dużej i pozytywnej reakcji, gdyż założyliśmy sobie, że to czasopismo ma powstawać przy czynnym udziale branży muzycznej. Dziękujemy za całe mnóstwo uwag i sugestii, które sukcesywnie będziemy uwzględniać w kolejnych wydaniach „Rynku Muzycznego” – dodaje.
Tematem nowego numeru „Rynku Muzycznego" jest artykuł poświęcony rozwojowi funkcjonujących na polskim rynku wytwórni płytowych, który polecamy szczególnie z uwagi na towarzyszącą mu rozmowę z Piotrem Kabajem, dyrektorem generalnym EMI Music Poland. Dużo uwagi w bieżącym numerze poświęcono handlowi detalicznemu, wart lektury jest bez wątpienia raport dotyczący kondycji i rozwoju sklepów muzycznych w Polsce. Polecamy również interesujący artykuł dotyczący rynku muzyki filmowej, będący zapowiedzią cyklu „Muzyka a…”. Poza tym, wywiady m.in. z Markiem Kościkiewiczem, Leszkiem Gnoińskim czy przedstawicielami pierwszej charytatywnej wytwórni płytowej Rak`n`Roll, a także artykuł poświęcony prawom autorskim, forum dotyczące targów muzycznych, branżowe aktualności i nowości, a na zakończenie felieton Artura Rawicza.
- Wszystkie poruszane przez nas zagadnienia mają za zadanie poszerzyć horyzonty myślowe i skłonić do postrzegania branży w sposób globalny – wyjaśnia Ilona Rosiak, dyrektor wydawniczy czasopisma. – Zależy nam, aby tytuł wykraczał w swej formule poza ramy wydawnicze, będąc procesem integrującym poszczególne sektory branży muzycznej. Dzięki temu, stanowić będzie doskonałą platformę komunikacji promocyjnej i marketingowej.
„Rynek Muzyczny” to jedyne na polskim rynku wydawniczym czasopismo, które w formie bezpłatnej prenumeraty trafia do wszystkich osób, firm i instytucji związanych z branżą muzyczną oraz tzw. otoczenia biznesu, które bierze czynny udział w jej rozwoju. Wydawcą tytułu jest Iron Media Publishing.
Więcej na: www.ironmedia.com.pl