Agencja Joytown przygotowała dla wszystkich piszących o muzce bloggerów konkurs! Jako jeden z partnerów, nasz serwis włącza się do akcji zachęcającej do pisania o muzyce.
Prowadzisz bloga, mini serwis lub fanpage? Nieś wieści o feście Rock for People w sieci i zgarnij wejściówkę z dostępem na backstage!
Jeśli masz smykałkę do bloggingu, lubisz dzielić się wiadomościami z innymi, jarasz się twórczością Paramore czy My Chemical Romance lub po prostu chcesz współpracować przy promocji festiwalu na polskich ziemiach, tę akcję uruchomiliśmy dla Ciebie!
Nie potrzebujesz doświadczenia w dziennikarstwie muzycznym czy specjalnych umiejętności PRowca, liczy się zaangażowanie i szerzenie festiwalowych info w klimacie prawdziwego rocka. Może już miałeś okazję szaleć w samym środku pogo pod sceną Rock for People w poprzednich latach? Podziel się wrażeniami z tymi, którzy jeszcze nie zaznali beztroskich chwil spędzonych w czeskim Festivalparku!
Dołącz do partnerów festiwalu Rock for People, odpal swój własny kanał informacyjny (muzyczny, kulturalny lub prywatny blog, fanpage, strona www) i dostarczaj odbiorcom wszelkie newsy i smaczki związane z rockową ucztą muzyczną w Hradcu Kralove. Forma i sposób – nieograniczone. Możesz korzystać z oficjalnych źródeł informacji o feście, warto jednak uruchomić wyobraźnię i tworzyć własne artykuły i ciekawostki.
Autorzy 3 iście rockowych i mega zaangażowanych w festiwal serwisów zgarną czterodniowe karnety PRESS z dostępem na backstage!
Masz 3 tygodnie by rozkręcić swojego bloga lub fanpage'a – 24 czerwca wybierzemy zwycięzców, a ich adresy www będą promowane na stronie Rock for People.
Jeśli chcesz współpracować przy promocji festiwalu, wygrać darmową wejściówkę i stanąć twarzą w twarz z Lesem Claypolem czy Mike'm Skinnerem, wypełnij formularz znajdujący się na oficjalnej polskiej stronie Rock for People.
Więcej informacji: http://rockforpeople.pl
źródło: Joytown